Ank-matning

Vad dålig jag är på att göra roliga inlägg:( har massor bilder att visa o roligheter att skriva, men när jag väl kommer på dom så är jag antingen för trött eller inte hinner..

Åkte till kanalen o matade änderna härromdan. Usch vad tama de där fåglarna är. De åt ur händerna, högg i våra byxor o följe mig när vi skulle åka ..




------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vet inte hur jag ska göra med mitt pluggande längre. Jag har trott att man varit tvungen att vara usk innan man kan fortsätta till sjuksköterska, men så är det visst inte. Men behöver läsa in matteB och naturkunskapB innan jag kan börja fundera på det. Sen är det ju högskoleprov me..
När mina mammadagar är slut efter sommaren blir jag världelös igen o får inte plugga ens på distans för att få a-kassa. Att ta studielån för att klara mig gör jag inte för att bara bli uska...
Måste ringa nån o disskutera detta!
Ha gärna en åsikt!

Kommentarer
Postat av: M

Klart att du ska läsa in matte B naturkunskap B....det fixar du lätt! Bättre å bli SS istället för USK...



puss

2010-01-23 @ 00:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0