Fika-träff

Har precis avslutat en fika med en gammal barndomsvän. Har inte setts på säkert 6 / 7 år. Jätteskoj!

Måste också skryta med att Mike sa "mamma" igår. Pappa o lampa har han sagt tidigare.


Insåg igår att jag inte haft en tanke på att man måste köpa all kurslitteratur nu när man är vuxen o fy vad dyrt det ska behöva vara. 500 kr för en bok man ska utgå ifrån i 4 veckor..
Hade tur och hittade rätt böcker på blocket för 50kr st, så nu är det med fixat.

Ringde tandläkaren och avbokade mina tider för bettskena igår. ( gnisslar tydligen som attan på nätterna )
Blev då upplyst om att min tandläkare skulle ha lagat min visdomstand sammtidigt..
Fast jag klart o tydligt berättade att jag inte ville det, utan hellre dra ut den senare.
Berättade för tandsköterskan att det var rena maffiametoder de höll på med. Med tanke på att hon fixade en tand som vi inte heller kommit överens om sist.
Blir snart att gå ifrån folktandvården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0