Matlagning

Har gett mig på Lchf-mat. Gjorde baconmuffins igår. Mycket godare än det låter. Idag blir det vitlöksmörade sparris , woven bacon och kött.

Mike fick andra svin-sprutan igår. Trodde han skulle klara sig utan biverkningar denna gång med men icke.
Feber och allmänt grinig o matvägrar.

Äntligen har jag fått rätt modem av telia .. 15 dagar för sent. Ska be någon ringa till dom , få dom att gråta o ge mig gratis ett par månader som plåster på såren. Jag är för feg när det väl gäller för att göra det själv.

Har suttit och pluggat i stort sett hela dagen. Faktiskt riktigt skoj. Än så länge.

Tror att mitt bästa köp nånsin är min alldeles egna dator:) Hur klarade man sig utan bärbar förut??;)
Nu slipper man göra bara två saker samtidigt, kan göra ännu fler saker samtidigt nu:)

Kommentarer
Postat av: Kusin J

Har du kollat in detta forum (har det länkat från min blogg)? http://kolhydrater.ifokus.se/ Man får mycket tips och inspiration där. :)

2010-01-16 @ 19:58:03
URL: http://joly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0