Nyårsafton

Nyår firades med goda vänner o deras vänner o barn. Grillade oxfilé, med potatisgratäng o baconlindad sparris.
Värdparet bjöd på marängswiss till dessert. Var en väldig lugn tillställning fast vi var 20 personer.
Spelade paket-leken under stress. Fick ihop 2 stora paket alhgrens bilar och en Aladdin ask. Hälften av alla paket var chokladaskar. Inte bara jag som hade dålig fantasi med andra ord;)

Mike vaknade strax innan midnatt , han tyckte raketerna var jättespännande.
Halv ett bestämde vi oss för att ge upp för kvällen o gick hem från nygård i kjol o strumpbyxor i -15 grader.
Vid shell kännde jag inte mina ben längre. Hade vinterkängorna på iaf;)



en del av gänget..

Ringde telia nyss igen. Jo då det fanns allt en beställning på mig , o det skulle komma denna veckan! Det får vi hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0