Gott nytt år!

J-vla skit Telia. Beställde ett mobilt bredband i söndags. Enligt beställningsbekräftelsen skulle det ha levererats igår.. inget sms plingade så efter 1½ (!) timmes försök att komma fram till suport fick jag veta att det inte finns något alls reggat på mig(?) konstigt tyckte jag eftersom jag faktiskt fått en bekräftelse.. supportern tyckte jag skulle ringa igen på måndag.. F-K vad besviken jag är.. 
Ja jag har ju internet på "riktiga" datan, men hade längtat o väntat...


 
Slösurfade nyss på bästa krimskrams sidan Bluebox.se
hittade massa saker jag vill ha, men jag hör hur plånboken gråter från väskan, så det blev bara önskeshopping.

En kaxig sminkväska / necessär med texten ’Queen of fucking everything’ som ögonblickligen, utan att du behöver säga ett ord, visar var skåpet ska stå!  Insidan har ett matchande mörkt lila foder. Det finns två stora fack med dragkedja. I det ena finns 9 små, smala fack för alla pennor, penslar och smala borstar (liksom i ett pennskrin) samt en mindre ficka med kardborrband.  Det andra facket har... Klicka för att fortsätta!

Nyårsaftonen kommer firas med vänner o deras barn.

Nytt år , Nya möjligheter (att misslyckas? ) 

Gott Nytt År!!


Kommentarer
Postat av: Kusin P

Är du förvånad? Telia är ju bara skit! Det är ju inte konstigt att det kallas FELIA!!!



Ha ett trevligt nyårsfirande och Gott Nytt År!

2009-12-31 @ 14:45:56
URL: http://pily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0