Julfirande

så var julen redan över igen. Jag vill ha mer jul...
Julaftonen firades som vanligt på 3 ställen. Alla tycker det verkar så jobbigt att åka runt, men nä.. jag tycker inte det.Jag har alltid haft det så o tycker det är mysigt.
Både jag o Mike fick massa fina julklappar.Ligger leksaker överallt nu..precis som det ska va.
Katterna fick som vanligt paket ,godis o torsk.namnam.

Bäst av allt var nog all snö!!

På juldagen serverades det köttbullar hos mamma, o annandagen tillbringades hos kusin André som fyllde 16.

Tog en sväng till lkpg igår o införskaffade lite förvaringslådor till alla leksaker..
kom hem med en alldeles egen bärbar dator med;))
onödigt tycker vissa, men jag skyller på att jag verkligen behöver en nu när jag ska plugga;)
måste dock vänta ända tills onsdag innan jag får internet på den.

Nu sover mini o jag har kvalitetstid med kissarna;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0