vilken härlig morgon :)

varför är jag uppe och pigg såhär dags egentligen? Jag är bra lustig. Lite huvudvärk o segtänkt men inte trött;)
Gårkvällen började hos S.. 5 öl senare blev vi körda till stallet.
Som jag lyckades skriva när jag kom hem, tyckte jag att banden var riktigt bra! Vi stod längst fram och röjde;))
Men det var inte så mycket folk vi kände, så vid tolv-tiden gick vi ner till gruvan.
Där var det lagom med folk, men tyvärr var Hanna och jag bland de äldsta .. drack en grogg o blev bara mer o mer irreterad på att de spelade sånn skitmusik så jag drog därifrån.
Tanken var att jag skulle gå tillbaka till stallet, men ändrade mig halvvägs dit o gick hem istället.

Det var inte skönt att gå hem i -16 grader i kjol och tunna strumpbyxor, som dessutom gått hål på av stöveldragskedjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0